مشاوره

مشاوره در حوزه صادرات و انتقال فناوری

صادرات و انتقال فناوری

میان رشد مالی و تراز تجاری هر کشور ارتباط وجود خواهد داشت. کشورها برپایه توانمندی های مالی و تجاری خویش، در فروشگاه ها جهانی مشارکت میکنند. از مزایا بازرگانی آزاد سودمند میشوند. تکثیر فزاینده ی سهم صادرات و واردات کالاها صنعتی منبعی و صادرات و انتقال فناوری ، قابل اتکاء برای خصوصیت بهتر سرچشمه‌ها ، کارایی و رشد‌ تولید به شمار می آید.

در واردات و صادرات و انتقال فناوری، فناوری نقش عمدهای را ایفا میکند. فناوری به عنوان عامل ارتقای فرایند تولید کالاهای صنعتی، بهبود کیفیت و کسر بها تمام شده این محصولات خواهد شد.

بنابراین، جذب تکنولوژی از گروه واردات کالاهای صنعتی متغیری جایگزین برای اثر سر کوچک تحقیق و توسعه است. که به افزایش مقدار دانش‌ و سهم صنایع مبتنی بر فناوریهای حرفه‌ای در تولید ناخالص‌ داخل و رویش صادرات منجر میشود‌.

خدمات مشورت صادرات و انتقال فناوری چه چیزی است ؟

  • تحلیل بازار بین‌ الملل
  • انتخاب کشورهای هدف
  • مشاوره صادرات برای خرید کالاها
  • برنامه ریزی و سیاست گذاریهای صادراتی
  • انتخاب کالا صادراتی
  • تحقیقات بازار در کشورهای هدف
  • استراتژی بازاریابی بین المللی
  • مشاوره صادرات برای سرمایه گذاری
  • اصول مناظره میان الملل
  • مفاهیم صادرات و باززگانی خارجی
  • مشاوره صادرات سمت تنظیم‌ اسناد و مدارک تجاری
  • ترخیص کالا از گمرک
  • ثبت سفارش کالا
  • نحوه تخصیص وجه
  • ارائه نظرات تخصصی در عرصه کالاهای صادراتی

راهنمای صادرات و برنامه ریزی مشاوره‌ صادرات و انتقال فناوری، چه کمکی برای شرکت ارائه می‌دهند؟

تجارت جهانی و صادرات، شغلی فراوان و دقیق‌ و دشوار است. که از ظرفیت های بالایی برای تمام سر چشمه‌ها بهره‌ور است. یک برنامه و دقیق و آمار باعث صادرات و انتقال فناوری می شود. در طرف برنامه مشاوره صادرات و مدیریت برای عرضه یک محصول یا خدمات مناسب فروش در بازار ، در این راه ، ضرورت دارد. راهنمای صادرات به کمپانی ها یاری می رسانند. تا مقیاس جهانی با ارزش رقابتی برای همه کالاها یا فعالیت‌های خود داشته باشند .

اگر کمپانی شما قصد دخول به بازار‌های‌ جهانی را دارا است ، نخستین قدم ، اندیشه کردن‌ در مورد کالا‌هایی‌ است که ارائه می دهید . منبع‌ها و دانش‌ کسب و کار شما باید با توجه معین باشند .

با راهنمایی های مشاور صادرات، صورت های زیر را بررسی کنید:

  1. اهداف صادراتی خالص و قابل کسب را مشخص کنید
  2. ایده ای حقیقت بینانه از صادرات داشته باشید که این ، نیازمند برنامه ریزی و وقت بندی شده است
  3. از روشهای جدید تجارت صرف کنید
  4. به منابع انسانی شرکت اهمیت بدهید
  5. روشهای کارآمد برای معرفی محصول به مشتریان خارجی مصرف نمائید و مهارتهای بازاریابی بین‌ المللی را ارتقا دهید
  6. منابع مالی و حقوقی کمپانی حتما باید تأمین باشند
  7. سرمایه های لازم را برای تأمین کالا‌ها‌ در اختیار داشته باشید
  8. یافتن راههایی برای کاستی ریسک های مالی در تجارت بین‌ المللی از اصول راهنمای صادرات است
  9. افرادی را پیدا بکنید تا در مواقع پیامدهای قانونی و مالیاتی به شما راهنمایی کنند.

صادرات و انتقال فناوری

آشنایی با الزامات صادرات خدمات فنی و مهندسی

صادرات کارها اساساً مرتبط به جابجایی خدمات‌ فنی مهندسی می گردد. فروش محصولات فناوری داده‌ها به وجود آوردن ناخالص ملی کشور‌ صادر کننده را به میزان قابل‌ توجهی بیشتر می شود. با توجه به محدودیتهایی که این روزها مملکت ما برای صادرات ابزار با آن مواجه‌ شده‌ است. صادرات خدمات‌ می تواند جانشین بسیار مناسب تری برای جبران این کسری درآمد ناخالص‌ ملی باشد.

از این رو دولت نیز بیشتر از گذشته به تسهیل در روند و الزامات صادرات خدمات‌ فنی و مهندسی توجه‌ کرده باشد. با توجه به اینکه رقابت در بازارهای جهانی در مقابل به بازارهای داخل بی‌ شمار سخت تر شده است. بنابراین برای بهره‌ مندی در آن نیازمند مهم بیشتر‌ به الزامات صادرات خدمات فنی مهندسی به دیگر مناطق جهان هستیم.

به عبارت‌ دیگر کسب و کارهای فنی و مهندسی که آرزومند هستند بتوانند خدمات و دانش تخصصی خود را به غیر نقاط جهان صادر نمایند. برای نفوذ به بازارهای نو باید از کلیه الزامات صادرات فعالیت‌های فنی و مهندسی آگاهی کامل داشته باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از خدمات تحقیقات و مشاوره این شرکت در خصوص تجارت بین الملل بهره مند شوید .

محافظت پیرامون شخصی و امنیت‌ فضای تبادل‌ اطلاعات‌

در قسمت مرتبط‌ با “حفظ حریم‌ شخصی و امنیت‌ فضای تبادل‌ داده‌ها “موارد مرتبط‌ با پیوستگی سخت کشور‌ به تولیدات سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری‌ خارجی‌. آسیب‌ پذیری زیر ساخت‌های حساس‌ و مهم کشور‌ و وجود دلیل های قوی و نقشه‌ ریزی پیوسته برای از کار‌ انداختن این زیر ساخت‌ها، وجود تجهیزات‌ ایجاد کردن آمریکا و چین‌  در شبکه‌های واقعی ارتباطی همگانی و ویژه و عدم پیروزی تولیدات و فعالیت‌های داخلی در کسب رضایت مندی و دلگرمی کلی مشتری ها.

ناتوانی در قوانین و آیین‌نامه‌ها به قصد التزام به ارتقاء ایمنی زیر ساخت‌های فاوا عوامل تاثیرگذار زیادی وجود خواهد داشت که اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار این بحران ها عدم اعتقاد قلبی باطنی و نه ظاهری‌ به متخصصان داخل شده است .

معمولا در گزینش مشاور‌ و تامین‌ کننده ابزار ها غالبا ترجیح‌ به استفاده‌ از تامین‌ کننده‌های برونی به درونی را مشاهده‌‌ کرده‌ایم. که مانند آشکار آن خریداری تجهیزات‌ هوآوی و ZTE‌ بوده است. که تا همین ماه‌های آخرین شاهد‌ خریداری این سازوبرگ و برپایی آنها در زیر ساخت‌های اساسی و لطیف کشور‌ هستیم. و یا از حالات دیگر ، گسترش یراق زیمنس در اداره های پر اهمیت مملکت که پیامدها نفوذ پذیری این یراق را در شبیخون ویروس استاکس‌نت مشاهده‌‌ کردیم . جا دارد‌ در فراهم سازی یراق زیر‌ ساختی کشور‌ به این حالات دقت ویژه ای انجام گیرد .

راهبردهای اعلام‌ شده به وسیله دستور پیشنهادی نیز‌ کاملا اصولی و سنجیده می باشد و موارد‌ پیوسته با ارتقای توان‌ داخل و نقصان ارتباط به برون از مملکت ، بومی‌ سازی تکنولوژی ، فعالیت‌ها و تجهیزات‌ مورد‌ احتیاج مملکت با مصرف از زیست‌ بوم کمپانی های دانش‌ بنیان ایرانی ، پشتیبانی از کمپانی های دانش‌ بنیان درونی سخت‌ کوش در حیطه فاوا می‌تواند ، خسارت های ناشی‌ از این گونه نفوذ‌ها‌ را به دست‌ کم برساند.

توضیح کلی صادرات و انتقال فناوری

مراحل صادرات کالا‌های‌ مختلف به اروپا ، به عنوان یکی از مقصدهای پر اهمیت در تجارت بین‌ الملل ، بسیار پیچیده نیست. منتها در نظر داشتن تمامی احتمالاتِ حاضر ، از جمله موضوعاتی است که در جریان موفقیتِ صادرات نقش‌ مهمی را ایفا خواهد کرد‌. مشاور‌ صادرات به عنوان یک کارشناس حرفه‌ ای و متخصص ، با نظارت فاکتور‌ها‌ و المان های حساس و تاثیرگذار از جمله تمامی‌ ریسک های معاملاتی ، وضعیت ارزیابی موقعیتِ صادرات را برای صادرکنندگان فراهم می‌کند‌.

دیدگاهتان را بنویسید